Trainingscentrum

Home  >>  Trainingscentrum

Inleiding Trainingsaanbod
Je bent een autonoom professional, werkend voor een organisatie of zelfstandig hulpverlener binnen de Jeugdzorg. Je bent gepassioneerd, gedreven en goed in het werken met kinderen, hun gezinnen en het vinden van oplossingen.

Als autonome Jeugdzorgwerker wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en bewezen methodieken binnen jouw vakgebied. Dit om jezelf steeds opnieuw uit te dagen en verder te ontwikkelen en het beste uit jezelf te halen.
Voor jou is de beroepsregistratie belangrijk omdat je waarde hecht aan het feit dat je deskundige bent en de cliënt de beste hulp verdiend.

Als organisatie of gemeente faciliteert u uw personeel om als autonoom professional binnen de Jeugdzorg te werken en hierin mooie resultaten te boeken voor uw klant, het kind,het gezin, de burger. De ontwikkelingen binnen de Jeugdzorg gaan snel en verwachten van u als opdrachtgever dat u de beste mensen inzet met kennis en kunde van -en in het werkveld.

Stichting Groeimee staat voor borging van kwaliteit van de Jeugdzorgprofessional door trainingen aan te bieden die ontworpen zijn conform de laatste ontwikkelingen binnen het vakgebied van de Jeugdzorg.
Ook
 weten wijj door de diversiteit van onze medewerkers binnen het veld van de Jeugdzorg, wat er leeft in de zorg, welke behoeften er zijn en welke onderwerpen actueel een rol spelen en aandacht nodig hebben. Stichting Groeimee is gedreven, gepassioneerd, snel en innovatief als het gaat om aansluiting te maken bij de beweging in de Jeugdzorg, maatschappelijke issues en de behoefte van de medewerkers en cliënt hierin.

In onze trainingen maakt u op een effectieve manier gebruik van onze brede kennis en ervaring van de Jeugdzorg door aangeboden theorie te combineren met praktijkervaring en oefenen middels verschillende actieve werkvormen.

Met vragen over ons trainingsaanbod, uw beroepsregistratie, of intervisie kunt u contact opnemen met de Opleidingscoördinator van Stichting Groeimee.

Hester Oosterbaan
E-mail: hoosterbaan@stichtinggroeimee.nl